کد خبر: ۸۵۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 16 May 2020

لزوم نقش آفرینی روابط عمومی ها در آینده پیش روی نظام

تابناک/ فرماندار صومعه سرا، روابط عمومی‌ها را در دنیای ارتباطات قلب تپنده و ویترین و آینه تمام‌نمای یک سازمان دانست و گفت: تاکیدات رهبر انقلاب بر نقش و جایگاه روابط عمومی نویدی بر نقش‌آفرینی بیشتر روابط عمومی در آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای روابط عمومی شهرستان صومعه سرا که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار کرد: در دهکده جهانی نباید از نقش روابط عمومی‌ها در ادارات و نهادها و جامعه غافل بود؛ چرا که آنها با تعهد و تخصصی که در این رشته از علوم اجتماعی دارند، توانسته‌اند علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نقش مهمی را در ارتقای سازمان‌ها و نهادها ایفا کنند و باعث رشد و ترقی روزافزون آن شوند.

وی روابط عمومی‌ها را در دنیای امروز ارتباطات قلب تپنده و ویترین و آینه تمام‌نمای یک سازمان دانست و متذکر شد: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده توجه جدی به این مقوله در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش و جایگاه روابط عمومی، تصریح کرد: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد است و می تواند منعکس‌کننده چگونگی مسائلی باشد که در آن نهاد می‌گذرد لذا تاکید رهبر انقلاب نویدی بر نقش‌آفرینی بیشتر روابط عمومی در آینده پیش روی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

سیدمحمدی، با تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، خاطرنشان کرد: اگر اطلاع‌رسانی با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف ارتباطی سریع انجام شود به طور قطع تاثیرگذاری سازنده‌ای در سازمان داشته و به دنبال آن موج‌آفرینی مثبتی ایجاد شده و موفقیت‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

وی از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم در دنیای ارتباطات امروزی نام برد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه خود در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران سازمان دارند.

این مقام مسئول با تاکید بر رسالت خطیر روابط عمومی‌ها و تعامل تنگاتنگ روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: ارتباط گیری و رابطه دوسویه خبرنگاران و روابط عمومی‌ها موجب برقراری ارتباط هدفمند و موثر در جامعه است.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه روابط عمومی تشویق و نفوذ در افکار عمومی را برعهده دارد و مهمتر اینکه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، گفت: روابط عمومی ‌ها رسالت سنگینی برعهده دارند و تلاش آنها در انعکاس عملکرد سازمان، تاثیر بسیاری بر روشنگری افکار عمومی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار